بیماری های طوطی سانان

بوسیدن و ابرازر علاقه شدید به طوطی خوب یا بد؟

بوسیدن طوطی

حتما بسیاری از شما هم عاشق بوسیدن و بوسه زدن به طوطی خود هستید

و این موضوعی رایج است اما هرگز زبان طوطی را لمس نکنید دهانتان نباید برخورد مستقیم با منقار او داشته باشد

بهتر است هیچ گاه تبادل غذا بین دهان شما و طوطی نشود

او در طبیعت این کارها را با جفتش انجام می دهد اما نمی داند که اینجا سیستم بدن صاحبش متفاوت است و می تواند منجر به مرگش شود البته طوطی سانان به عقیده من معمولا انقدر به رابطه و سرگرمی احتیاج دارند و به آن اهمیت می دهند که اگر بین (غذای خوشمزه و جایگاه مناسب) و (بازی و رابطه عاشقانه ای که اگاه باشند منجر به مرگ شود  ) یکی را انتخاب کنند من می گم سرگرمی و رابطه با صاحبشان که منجربه مرگ می شود را انتخاب می کنند خصوصا کاکاتوها. و این بیانگر جدایی ناپذیری انهاست تا حدودی که نگهداریشان را سخت کرده.

باکتریهای بدن طوطی منفی است و انسان + باهم همخوانی نداشته و مشکلات متعدد فیزیولوژیکی در سیستم بدن طوطیان بوجود می آید که ممکن است گاه کوتاه مدت و در مواقی کمی طول بکشد اماخطرناک می گردد. بطورمثال دستگاه گوارش درگیر بیماری های جدی می شوند و تعادل اسید معده و چینه دان پرنده بهم خورده و موجوب خونریزی یکباره و مرگ ناگهانی پرنده می شود.

در بسیاری موارد که ما زبان خود را به زبان طوطی می زنیم به دلایل گوناگون طوطی ها از ما بیماری هایی خصوصا سرماخوردگی را دریافت می کنند ضمنا انها هم از این کار لذت می برند و به این خاطر نباید انها را زیاد بوسید !! چون حتما شما جفت واقعی اون نیستید و پرنده اگر در مواقع خواص بوسه دریافت نکند دچار افسردگی شده و از بین می رود اگر هم دریافت کند که همانطور که دربالا آورده شد در اکثر موارد منجر به مرگش می شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید