اخبار دانستنی آموزشی طوطی سانان

درگیری مرگبار ۲ دوست بر سر طوطی

قاتل طوطی

درگیری مرگبار ۲ دوست بر سر طوطی

اختلاف ۲ جوان بر سر یک طوطی به درگیری شدیدی بین آنان تبدیل و موجب قتل یکی از آنها شد.

روز 14 اردیبهشت‌ماه امسال پیکر نیمه جان جوانی 30ساله به نام مجتبی به بیمارستانی در جنوب تهران منتقل شد. او از ناحیه گردن به‌شدت مجروح و دچار خونریزی شدیدی شده بود. در این میان راننده خودروی پژو مشکی رنگی که این جوان را به بیمارستان انتقال داده و گریخته بود، دستگیر شد.

همزمان با دستگیری این جوان از بیمارستان خبر رسید محمدرضا به‌دلیل شدت جراحات وارده روی تخت بیمارستان جان باخته است. در چنین شرایطی راننده پژو به دادسرای امور جنایی منتقل و از سوی جمشیدی، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تحت بازجویی قرار گرفت. او گفت: نیمه شب بود که در خانه مان صدای داد و فریاد شنیدم. وقتی از اتاقم بیرون آمدم مجتبی را دیدم که سر و صورتش خون‌آلود بود و ظاهراً او با برادرم درگیر شده بود.

من او را سوار خودروام کردم و به بیمارستان رساندم و خیلی زود از آنجا بیرون آمدم. اظهارات این جوان نشان می‌داد برادرش علیرضا عامل قتل مجتبی است. او بعد از این جنایت به مکان نامعلومی گریخته بود و بررسی سوابقش نشان می‌داد او بارها به اتهام سرقت و زورگیری بازداشت شده و یک هفته پیش از جنایت با قرار وثیقه آزاد شده بود.

در چنین شرایطی تجسس‌ها در این‌باره ادامه یافت تا اینکه چند روز قبل کارآگاهان جنایی علیرضا را همراه با فرد سابقه‌دار دیگری به نام حامد در خانه‌ای واقع در کرج دستگیر کردند. محمدرضا درباره انگیزه‌اش از ارتکاب این جنایت گفت: 2هفته قبل از حادثه علیرضا یک طوطی به من امانت داد تا اینکه شب حادثه حدود ساعت 11شب سراغم آمد و گفت طوطی را می‌خواهد.

من گفتم طوطی داخل اتاق است و پدر و مادرم خواب هستند و اگر بخواهم آن را بیاورم سر و صدا می‌کند و آنها را بیدار می‌کند. اما محمدرضا اصرار کرد که برای طوطی مشتری پیدا کرده و آن را می‌خواهد. در این بین با یکدیگر جر و بحث کردیم و درگیر شدیم تا اینکه من با چاقویی که داشتم ضربه‌ای به او زدم و فرار کردم. ما از کودکی با یکدیگر دوست بودیم و اختلافی نداشتیم و درگیری مان ناگهانی اتفاق افتاد. سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید